Samsung, Tizen işletim sistemini akıllı telefonlar için tasarlamıştı.Ancak geçen yıl kullanıcılara ulaşamamıştı.Samsung Tizen'in çıkış tarihini ertelemişti.Şimdi Z1'in çıkışı Hindistan'da 2014'ten Ocak 2015'e ertelendi.Firma Tizen'den vazgeçmemeye kararlı.Ayrıca Samsung bu işletim sistemiyle, tıpkı LG gibi TV ve Akıllı Telefonlarını birbirine bağlayacak.Medyalar Wi-Fi Direct üzerinden aktarılabilecek.TV'lere de Bluetooth koymayı düşünüyorlar.Ayrıca Galaxy Akıllı Telefon ve Tabletler üzerinden canlı olarak TV izlenebilecek.Firmanın en büyük rakibi LG çünkü LG WebOS isimli bir işletim sistemi çıkarmıştı ve bu işletim sistemi kullanıcıları tarafından çok ilgi görmüştü. Samsung, Tizen'i Gear Saatlerde de kullanmıştı.Bakalım bu işletim sistemi ilgi görecekmi?

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Tekno-Head © 2015. Blogger
Top